باورم کن
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

باورم کن
ارسال شده در یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, - 22:15

                                          

 درست زمانی ک منتظر هیچی و هیچ کس نیستی

یکی میاد تو زندگیت

یکی که اولش مثل بقیه بود

همرنگ اونا

اما کم کم 

میبینی پررنگ تر شد

جلوش بیشتر شد

دیگه بقیه رو نمیبینی

شاید دوستای زیادی داری

اما هیچ کدوم حتی لحظه ای به خوش رنگی مخاطب خاص نمیرسه

اما....

اما یه مشکلی هست

همیشه میترسی

میترسی اون بره

بره و بمونی تو دنیای سایه ها

سایه ها و ادمای یک رنگ

اما از درون هزار رنگ

میدونی تنهایی بعد ترک شدن همیشه عمیق تره

من به عشق اعتقاد دارم

و همچنین به احساس پاکش ایمان

خدایا کمکم کن

کمکم کن کاری کنم که باور کنه تا ابد همراهش میمونم

حتی تا جهنم

خدایا نذار به تنهایی مرگبارم برگردم


 



نظرات شما عزیزان:

Ghazal
ساعت11:18---5 آبان 1391
اين متنش خيييلي قشنگ بود. انگار كه خودم نوشته باشم

پارسا
ساعت12:02---12 مهر 1391
درود بانو

مرسی که اومدی
مرسی از نظر تاثیر گذارت!!!
خیلی ماهی




پارسا
ساعت22:09---11 مهر 1391
سلام!!!!
بر اثر اتفاقات این چند روز واسه خودم حس هیچ کاری نبود.ولی اجبار بر بیرون ریختن احساسم منجر به آپ شدید شد
ممنون و متشکر اگه سر بزنین...سپاس گذارم


دانيال
ساعت17:32---10 مهر 1391
اينا حرفاي منم هست

آرامش من وقتيه كه براهميشه مال هم باشيم نه يك ساعت يا يك روز ياحتي يه شب كامل

عزيزم ،عشقم ،خانومم، باتمام وجود ميخوامت برا بدست آوردنت همه تلاشمو ميكنم

يادته گفتم تو خيلي خوبي؟

اميدوارم لياقت تورو داشته باشم پاسخ::*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق